لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

Wiki Article


با این تلویزیون می توان تصویر Full HD را با کیفیتی نزدیک به کیفیت تصویر 4K تماشا کرد. تلویزیون 4K و 65 اینچ NANO75 در کنار ویژگی‌های تصویر خیلی پیشرفته ویژگی‌های صدای کاملا پیشرفته‌ای را نیز به اشتراک می‌گذارد تا کاربران از یک تجربه شنیداری لذت بخش بهره‌مند شوند. پردازنده 4 هسته‌ای قدرتمند به خوبی صدا را برای هر صحنه بهینه سازی می‌کند. بلندگوها از نوع Down Firing هستند و هر کدام صدایی با توان 10 وات را انتشار می‌دهند. البته با استفاده از فناوری بلوتوث بی‌سیم به راحتی قادر به اتصال سیستم صوتی فراگیر برای تجربه صدای بهتر خواهید بود. کیفیت صدای منتشر شده از این تلویزیون قابل تقدیر است و خوشبختانه نویز و اعوجاج دردسری ایجاد نمی‌کند.


همچنین یکی دیگر از قابلیت های ارتباطی این تلویزیون بی نظیر مجهز بودن آن به فناوری وایرلس WiDi شرکت intel می باشد که به وسیله آن میتواند از دستگاه هایی که این فناوری را دارند اطلاعات دریافت نماید. متاسفانه در سایت های معتبر و خود وب سایت ال جی و یا در اطلاعات خود تلویزیون و جعبه نوع پنل قید نشده است.به همین دلیل برخی از سایت های از رو تجربه و یا اینکه بیشتر تلویزیون های ال جی ips هستند نوع ips را قید کرده اند. در واقع تلویزیون 75NANO80 الجی ، اصطلاحا نانو ال ای دی فورکی اسمارت می باشد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

از طریق کابل HDMI می توانید یک ارتباط سریع و با کیفیت بدون نویز و با حداکثر سرعت داشته باشید. در سال های اخیر، اینترنت رشد چشمگیری داشته و توانسته است در تمامی بخش ها نفوذ کند همچنین وسایل الکترونیکی هر چه بیشتر هوشمند سازی شده اند و قابلیت تعامل با کاربر و دیگر لوازم دیجیتال مخصوصاً گوشی موبایل را ایجاد کرده اند. کابل اچ دی ام ای ال جی قابلیت پشتیبانی از سه بعدی سرعت پردازش بسیار بالا قابلیت اتصال به همه دستگاه های دی وی دی و سینما سه بعدی قابلیت کار برای همه برنده ای موجود. کابل اچ دی ام ای ال جی 4K قابلیت پشتیبانی از سه بعدی سرعت پردازش بسیار بالا قابلیت اتصال به همه دستگاه های دی وی دی و سینما سه بعدی قابلیت کار برای همه برنده ای موجود. ورود راحت به منو مخفی تنها با زدن 1 دکمه برروی کنترل مادر تلویزیون های ال جی و سامسونگ به راحتی تلویزیون تان را از هر نظری بررسی نمائید که مشکل و ایرادی نداشته باشه.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


البته این معیار به صورت تقریبی است و برای تلویزیون های فورکی در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب سایز مناسب تلویزیون با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ال جی در تلویزیون 75UH855V قابلیت Voice Search یا جستجوی صوتی را قرار داده تا بتوانید تنها با صدا و بدون استفاده به جستجوی زیاد اپلیکیشن یا فیلم مورد نظر خود را بیابید و این امر تجربه کار با این تلویزیون را بسیار لذت بخش می کند. سیستم عاملی که به لطف تغییراتی که در چند سال اخیر داشته توانسته روحی دوباره به تلویزیون های ال جی ببخشد و دوباره آن را وارد عرضه رقابت کند.البته ناگفته نماند که بعضی از کارشناسان معتقدند که ال جی به لطف این تغییرات از رقبای خود جلو زده است. 75UH855V همانند سایر تلویزیون های ال جی از سیستم عامل webos بهره می گیرد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

همچنین این تلویزیون از شبکه های اینترنتی پشتیبانی میکند و از طریق آن به محتواهای مختلف و سرگرمی های جذابی دسترسی خواهید داشت. تلویزیون seventy five اینچ ال جی UP8050 جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار است و کیفیت تصویر و امکانات خوبی را ارائه میدهد. شما میتوانید در این بخش به بررسی کامل مشخصات تلویزیون ال جی مدل UP8050 سایز seventy five اینچ بپردازید. تلویزیون ال جی 65UP81003 از مدل های جدید این برند کره ای می باشد؛ که ال جی آن را به قابلیت های صوتی تصویری متفاوتی مجهز ساخته است تا شاهد با کیفیت ترین تصاویر و اصوات خروجی از این تلویزیون باشید. این تلویزیون اسمارت از پنل LPS و نور پس زمینه ی Direct LED برخوردار می باشد که در کنار این عوامل وضوح فورکی با رزولوشن 3840×2160 پیکسل مستقر شده است.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


درگاه های ارتباطی این محصول را در قسمت پشتی قرار دادند که شامل 3 عدد HDMI دو عدد USB اپتیکال و اترنت و… می باشند. که میتوان هر کدام از این تلويزيون ها را بر اساس امکاناتی همچون تلویزیون هوشمند، فروش تلویزیون فورکی و 8k و ... تلويزيونهای اسمارت دنیای گسترده ای از سرگرمی های مختلف را پیش روی ما خواهد گذاشت.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

همراه شده، که نهایی‌ترین تصویر خیره‌کننده را می‌توانید از آن بجویید. به عبارتی این تکنولوژی پیشرفته نه تنها هر صحنه از فیلم را به صورت کاملاً واقعی از چشم کاربر می گذارند؛ بلکه در عین حال نیز از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. پس از سام سرویس که از سال 1398 از ایران حذف شد، گارانتی شرکت ساناصنعت و میهن سرویس برترین گارانتی و خدمات پس از فروش تلویزیون های سامسونگ میباشند. برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی تلویزیون های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند. فناوری Local Dimming چیست و به چه صورت عمل می‌کند؟این تکنولوژی در زمینه نمایش رنگ‌های مشکی بسیار عالی عمل می‌کند.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


همچنین می‌توانید برنامه‌های متنوعی را روی این تلویزیون دانلود و نصب کنید. فناوری Multi View نمایشگر 75 اینچ شما را به دو قسمت تقسیم کرده و می‌توانید دو محتوای مختلف را پخش کنید. با این قابلیت در کنار کارتونی که کودکتان نگاه می‌کند، نتیجه مسابقات بازی مورد علاقه‌تان را از دست نخواهید داد. همچنین می‌توانید در یک قسمت نمایشگر گوشی خود را به اشتراک گذاشته و در قسمت دیگر برنامه‌ای را اجرا کنید. تلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 UHD را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید .



تلویزیون‌های سامسونگ اگرچه بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان از نظر کیفیت تصویر ضعیف‌تر از تلویزیون‌های اولد ال جی هستند اما کیفیت ساخت این تلویزیون‌ها بهتر بوده و خرابی کمتری دارند. از طرفی هم تفاوت کیفیت تصویر در دو فناوری اولد و کیولد به‌اندازه‌ای نیست که شما را از خرید تلویزیون‌های کیولد سامسونگ پشیمان کند و شاید حتی برای بسیاری این تفاوت اصلاً مشهود نباشد. قیمت تلویزیون‌های 43 اینچ سامسونگ از آنجایی که تکنولوژی‌های برتر این شرکت مانند کیولد بهره نمی‌برند در بازه قیمتی محدودی قرار دارند. جزئیات بیشتر لیست قیمت مدل‌های مختلف تلویزیون‌های forty three اینچ سامسونگ را در جدول زیر می‌توان مشاهده کرد. تلویزیون‌های forty three اینچ اگرچه چند سالی می‌شود که کمتر مورد توجه خانواده هستند و بیشتر کاربران به سمت تلویزیون‌های بزرگ‌تر متمایل شده‌اند اما باز هم طرفداران خاص خود را دارند. تلویزیون‌های forty three اینچ سامسونگ با ویژگی‌هایی همچون سیستم عامل هوشمند تایزن، رزولوشن‌های فول اچ دی و فورکِی و فناوری ال ای دی تولید می‌شوند.


تلویزیون ال جی نانو 75

تلویزیون ال جی 55 nano 75


بستر نرم افزاری هوشمند که امروزه از مهم‌ترین ویژگی تلویزیون به حساب می‌آید نیز برای این ال جی UN7180 تعبیه شده است. سیستم عامل webOS، قابلیت اتصال به اینترنت، جستجوی صوتی و برنامه هوشمند AI ThinQ جذابیت تلویزیون هوشمند un7180 را دو چندان کرده و سرگرمی‌های زیادی را به همراه دارد. توان صدای 20 وات با توزیع از دو کانال سیستم صوتی، صدایی سه بعدی را به همراه خود دارد. فناوری صدای Ultra Surround نیز با فراگیر کردن صدا لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

به این ترتیب تماشای محتوایی مانند ورزش، فیلم، بازی و غیره بر روی تلویزیون 65NANO75 خیلی لذت بخش خواهد بود. شیائومی استراتژی متفاوتی را دنبال می کند و به لطف همین استراتژی توانسته است سهم زیادی از فروش به خصوص در دنیای موبابل های هوشمند را ازان خود کند. تلویزیون های شیائومی هم دقیقاً مانند موبایل های این شرکت با قیمت ارزان و امکانات پیشرفته تولید می شوند. مخاطب اصلی تلویزیون های شیائومی افرادی هستند که یک نمایشگر پیشرفته با قیمت پایین می خواهند.


میزان تازه سازی تلویزیون 75UP7750 ال جی 50 هرتز است که صفحه نمایشگر آن در هر ثانیه خود را تازه می کند. انجام این کار در زمان تماشای برنامه‌های زنده تلویزیون، بازی‌های ورزشی یا اجرای بازی‌ها بسیار موثر بوده و تصاویر متحرک بسیار دلپذیر نشان داده میشوند (زیرا در این حالت سرعت فریم اصلی بالا است). اما در مورد فیلم‌های سینمایی که در اکثر اوقات از نوع 24 فریم در ثانیه هستند، مساله‌ای خاص به وجود نمی اید. در زمان نمایش این فیلم‌ها، احساس می‌کنید فریم‌ها بسیار روان‌تر از آنچه باید باشد .به شما نشان داده شده و ممکن است پس از مدتی برایتان ازار دهنده شوند.


تلویزیون ال جی نانو 75


همچنین از قابلیت Game Optimizer برخوردار است و میتوانید به تنظیمات بازی به صورت دستی بپردازید. تلویزیون ال جی 75UP8050 فاقد پورت HDMI 2.1 است و تنها از پورت HDMI 2.zero با رفرش ریت 50 هرتز پشتیبانی میکند. بنابراین توانایی رقابت با تلویزیون های گران قیمت و حرفه ای را ندارد ولی به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت تجربه خوبی از بازی را در اختیار شما قرار می دهد.


کیفیت تصویر این تلویزیون بسیار بهتر از تلویزیون های Full HD است و از تماشای تصاویر طبیعی و واقعی لذت خواهید برد. در این بخش از سایت دی جی بانه می توانید قیمت تلویزیون سونی را مشاهده و توسط فروشگاه دی جی بانه مستقیم از بانه خرید نمایید. تلویزیون هوشمند سونی دارای امکانات فوق العاده ای می باشد و لذت تماشا کردن را دوچندان می کند. محصولات سونی همیشه به کیفیت بالا معروف بودند و تلویزیون های سونی از این قائده مستثنی نیست و کیفیت تصاویر و کیفیت ساخت تلویزیون بسیار بالاست. تلویزیون های 2017 و تلویزیون های 2018 سونی Sony جزو بهترین تلویزیون های موجود می باشند.



تلویزیون ال جی نانوسل مدل 2021 به پردازنده ی پرقدرت Quad Core Processor 4K مجهز شده است. این پردازنده از الگوریتم های یادگیری عمیق استفاده می کند تا بتواند محتوای قابل ارائه توسط تلویزیون را تحلیل کرده و در صورت نیاز بهبود دهد. درواقع، این پردازنده ی توانمند به طور خودکار صوت و تصویر را ارزیابی کرده و آن ها را برای ارائه ی بهترین کیفیت آماده می کند.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


تلویزیون ال جی UP8050 از فناوری Bluetooth Surround Ready برخوردار است وشما میتوانید آن را به صورت بی سیم و با استفاده از بلوتوث به دو بلندگو متصل کنید. این قابلیت در هنگام تماشای فیلم، مسابقات ورزشی یا حتی بازی کردن تجربه ای وصف نشدنی را برایتان رقم خواهد زد. قابلیت Bluetooth Surround Ready باعث میشود تا صدایی قدرتمند تر را در اختیار داشته باشید و در فیلم و بازی غوطه ور شوید. این قابلیت باعث میشود تا هیجان تماشای فیلم و بازی افزایش پیدا کرده و همه چیز واقعی تر به نظر برسد.


فروشگاه اینترنتی دی جی بانه این امکان را برای تمامی ایرانیان فراهم کرده تا بدون سفر به بانه بتوانند خرید آگاهانه، با قیمت و کیفیت مناسب از بانه را تجربه نمایند. تنوع کالاهای عرضه شده در فروشگاه دی جی بانه بسیار زیاد است که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می کنیم. انواع تلویزیون های LED، LCD، پلاسما ، سه بعدی ، Ultra HD ، منحنی از برترین تولید کنندگان این حوزه مانند سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، شارپ و فیلیپس به صورت تخصصی در فروشگاه عرضه می‌شود.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

با استفاده از این تکنولوژی خود تلویزیون بسته محتوای رسانه صدای آن را تنظیم می کند . برای مثال می توان به حالت reside soccer آن اشاره نمود که کاملا جو یک استادیوم ورزشی را برای کابران فراهم می کند . این بار نیز ال جی با همکاری شرکت Harmon/Kardon سعی در حفظ این پیشگامی داشته و البته به هدف خود نیز دست یافته است. این ریموت کنترل از ماوس کامپیوتر الهام گرفته به طوری که با حرکت ریموت کنترل علامت غلتک اسکرول روی صفحه نمایش نیز به حرکت در آمده و مانند موس کامپیوتر می توانید به آسانی هرچه تمام تر به گزینه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.



قابلیت ها و امکانات جدیدی از طریق سیستم عامل webOS 6.0 در اختیار شما قرار میگیرد و برخی باگ های نسخه قبلی نیز در این نسخه رفع شده است. در تلویزیون اسمارت UP8050 شاهد تغییراتی در طراحی صفحه اصلی تلویزیون یا Home Dashboard هستیم. در این بخش برنامه ها و امکانات تلویزیون در یکجا قرار گرفته اند و کار با تلویزیون بسیار راحت تر انجام خواهد شد.



که قابلیت های وضوح تصویر بالا ، اتصال به اینترنت و گوشی های هوشمند و هوشمند سازی تلویزیون نسل جدیدی را پدید آورد. تلویزیون از جمله وسایلی است که برای سرگرمی و نمایش و اشتراک دیگر داده های صوتی یا تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. در محل کار یا مطب های پزشکان برای اشتراک دیتا یا سرگرمی مشتریان و دیگران هم استفاده می شود. تلویزیون AU7000 سایز 70 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سامسونگ می باشد. این تلویزیون در واقع ارزان ترین تلویزیون 4K سامسونگ در سال 2021 است و جزو سری 7 محسوب می شود.


از جمله این فناوری های می توان به Dolby vision وAI sound Dolby digital اشاره کرد. پردازنده این دستگاه چهار هسته ای بوده و با قابلیت HDR به تصاویر نمایشی عمق داده و نویز ان ها را کاهش خواهد داد. زیر ان پایه های به دلیل استحکام و بدون لغزش و افتادن ناگهانی تلویزیون زمانی که روی سطح نصب می شود قرار گرفته است. سرعت رفرش 50 هرتز به از بین بردن تاری یا کشیدگی هنگام بازی‌های اکشن و یا توپ به دروازه می‌پردازد. به زبان ساده این قابلیت وظیفه دارد با شفاف نشان دادن لحظات سریع تاری آن‌ها را ازبین برده و با کیفیت بالا نمایش برنامه‌ها را جذاب کند.


این محصول علاوه بر استفاده معمولی و خانگی، برای تماشای فیلم به صورت حرفه ای نیز مناسب است. محافظ صفحه تلویزیون یک محافظ شفاف است که روی یک تلویزیون تخت (ال سی دی – ال ای دی – – کرو – منحنی – کیو ال ای دی ) وصل میشود تا از صفحه نمایش تلویزیون در برابر اسیب محافظت کند و باعث شکستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد... این پایه دیواری متحرک مناسب نصب LCD یا LED بر روی دیوار می باشد که برای نصب انواع تلویزیون های ال ای دی یا تلویزیون های ال سی دی پیشنهاد می گردد. این محصول در اندازه seventy five اینچی روانه بازار شده و متناسب با سالن‌های متوسط و نسبتا بزرگ است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار دهید یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. این تلویزیون حتی از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی می‌کند تا در واقع برای مدیریت و کنترل تلویزیون از آن‌ها سود برد.

Report this wiki page